Facebook Buzz marketing
 

 

Na przestrzeni lat model komunikacji
z konsumentami ulegał zmianom i przybierał formę dostosowaną do dostępnych w danym czasie mediów i rozwiązań marketingowych. Sposób przekazywania informacji był jednostronny - firmy prowadziły monolog, a my byliśmy jedynie konsumentami treści, którzy swoją opinią o marce, produkcie czy usłudze mogli się jedynie podzielić
z najbliższym otoczeniem.

 

Odkąd pojawił się Internet, model komunikacji ewoluował i przybrał formę dialogu.

 

Teraz każdy z nas może tworzyć informacje
i rozprzestrzeniać je w błyskawicznym tempie, wykorzystując do tego narzędzia społecznościowe, dostosowane do naszych potrzeb.

 

Tworząc strategiczne koncepcje działań dla współpracujących z nami marek wykorzystujemy kanały komunikacyjne, dzięki którym umiejętnie rozpowszechniamy informacje o nich wśród Internautów, wpływamy na opinie odbiorców przekazu, tworzymy oraz wspieramy społeczności, które mogą być danymi markami zainteresowane.

 

Zaufaj nam - wykreujemy pozytywny wizerunek Twojej marki w Internecie.